Misére öltözve

Én vagyok a mennyből alászállott élő kenyér. Aki e kenyérből eszik, örökké él. A kenyér, amelyet adok, a testem a világ életéért."
Erre vita támadt a zsidók közt: "Hogy adhatja ez a testét eledelül?"
Jézus ezt mondta rá: "Bizony, bizony, mondom nektek: Ha nem eszitek az Emberfia testét és nem isszátok a vérét, nem lesz élet bennetek.
De aki eszi az én testemet, és issza az én véremet, annak örök élete van, s feltámasztom az utolsó napon.
A testem ugyanis valóságos étel, s a vérem valóságos ital.
Aki eszi az én testemet és issza az én véremet, az bennem marad, én meg benne.
Engem az élő Atya küldött, s általa élek. Így az is élni fog általam, aki engem eszik.
Ez a mennyből alászállott kenyér nem olyan, mint az, amelyet atyáitok ettek és meghaltak. Aki ezt a kenyeret eszi, az örökké él." (Jn 6, 51-58)
Kedvenc pöttyös bézs felsőm, sötétkék ceruzaszoknyám, taupe magassarkúm van rajtam, szokásos halvány türkizkék táskámmal. Sötétkék, kényelmes pamutkardigánnal, aminek az anyaga hétköznapi, viszont a szabása miatt elegáns. A csipkekendő saját gyártmány. 

Megjegyzések

  1. Szia! Most találtam meg (újra :) ) a blogot, és nagyon tetszenek az öltözködős posztok. Egy gyakorlati jellegű kérdés: a "négyévszakos" színtípusok szerinti öltözködést követed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a visszajelzést! Örülök, hogy tetszik! Igen, kitaláltad, hogy az évszakos-színtípusos öltözködést követem, mert nekem bevált. De nem csak egy 4 típusos beazonosításút, hanem egy olyat, amelyikben a 4-en belül van 3-3 altípus, összesen 12. A barátnőm akadt rá és mutatta meg nekem ezt az oldalt (ha tudsz angolul feltétlenül ajánlom): http://www.truth-is-beauty.com/. És itt nem csak a színtípusos rendszert, hanem a stílus személyiség típusos rendszert is ajánlom. Ott 7 típus van + azok, ahol 2 típus vagy 3 keveredik. Nekem teljesen AHA-élmény volt összerakni, hogy Tél-Nyár színtípus vagyok, Természetes-Romantikus-Klasszikus stílus személyiségtípussal. Mikor ez megvolt, pontosan tudtam, mit szeretek, mit nem, mi áll jól, mi nem. Szoktam kicsit eltérni, de igyekszem a kihágásokat mindig olyan darabokkal párosítani, amik viszont hozzám valóak. Pl. van khaki nadrágom, vagy találsz fekete ill. fehér darabokat is a ruhatáramban, de igyekszem őket jól párosítani.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hivatás- és méltóságtudatos öltözködés, smink 1. - Keresztény lányok, nők és a világi divat

Egy guru vagy Jézus? - Tanúságtétel a jóga és a kereszténység összeférhetetlenségéről

Intimitás a keresztény kapcsolatban 6. - Eszközök a tisztaság megőrzéséhez