A kutya vacsorája

Igen, néhány poszt bizony lemaradt, mint az eb estebédje... Szörnyű kimondani, de másfél hónapja nem tudtam blogolni. Hiányzik. És egyáltalán nem azért nem írtam, mert nem szerettem volna. A fejemben itt sűrűsödnek a blogbejegyzések garmadája, ám megírni őket már korántsem könnyű. Három gyerekkel többnyire örülök, ha este fejest ugorhatok az ágyba, vagy ha még fennmaradok egy kicsit lazítani, akkor az agyam állaga olyan pempő, hogy alkalmatlan emberi fogyasztásra képes bejegyzés írására... C'est la vie...

Mikor Cicuka elkezdte idén az ovit, azt hittem, nem sok izgalom vár rám karácsonyig, max. a vágyott keresztelő és a szülinapok. De ez másképp alakult. Azóta csak kapkodom a fejem, annyi minden változott.
Mi minden történt ezalatt a másfél hónap alatt? A teljesség igénye nélkül:
- a Kismosolygóst (babánkat) megkereszteltük
- tartottunk egy nagyon klassz "mindenki hoz valamit bele" keresztelői ebédet, ahol mindenki jól érezte magát, s amelynek elméleti kezdeményezője anyósom volt
- beteg voltam (hiába, a keresztelőt megelőző sok gürizésnek megvolt a hatása)
- Huncutka 3 éves lett, és kérésére rózsaszín tortát kapott
- Cicuka 5 éves lett, neki két tortát kellett sütnöm: egy Feketeerdőt az oviba és egy Répatortát otthonra
- mindkettőt elhalmoztuk családilag ajándékokkal
- őszi szünet után Huncutka megkezdte az ovit, az első héten vagyunk túl, és nagyon jól megy a beszokás
- ismét tanítok

Nem gondoltam volna, hogy ez lesz, de így adódott. Elárulom: a saját gyerekeimet és kortársaikat tanítom, és csak heti egyszer. :D De nagyon örülök neki.

Ha lesz megint szusszanásnyi időm, akkor fogok írni. Drukkoljatok. :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elöljáróban - Párkapcsolat, szerelem, társkeresés - keresztényként

Hivatás- és méltóságtudatos öltözködés, smink 1. - Keresztény lányok, nők és a világi divat

Megismerkedni egy másik személyiséggel 2.