Rólam

Saját fotó
Címszavakban... ...ami vagyok: feleség, négyszeres édesanya, macskatulajdonos, hitoktató, alkotó személyiség. ...amit szívesen csinálok: rajz, ének, zene, horgolás (soook-sok horgolás), főzés, tanítás... Akinek mindezért hálás vagyok: Isten

Keresés ebben a blogban

"Blogház" üzenetek

Kedves Olvasóm!

Hiánypótló bejegyzés triót indítottam útjára. Önkielégítés témakörében lányokat érintő módon. Remélem, tetszeni fog, és hogy sok nőtársunknak segítséget fog jelenteni.

Üdvözlettel:

Manka :-)

2012. november 27., kedd

2. Harmat-csepp - nov. 27., kedd

Hálát adok...
... a főzőtudományomért.

És a sütőtudományomért nemkülönben. Biztosan azért kaptam, hogy szolgálhassam vele az egész családot -  szűkebb és tágabb értelemben véve is. És rendkívül nagy örömet szerez nekem is az, hogy mennyi mindenben kipróbálhattam magam. Kristályosodom, és sokat tanulok még mai napig is. Nagyon nagy játszótér nekem a konyha. És a legtöbb dicséretet emberemtől mindig az ételért zsebelek be. Hiába, ő tipikusan az a férfi, akinek a szívéhez a hasán át vezet az út. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése