Híradó - azaz néhány szó rólunk

Tudom, nem bánnád, kedves Olvasóm, ha néha többet írnék magunkról és az életünkről. Én azonban szeretem féltékenyen őrizni és magunknak megtartani életünk eseményeit, mert szerintem a belsőségesség interneten nem valósítható meg. Ezért van az, hogy nagyon keveset írok a családi életünkről.
Most azonban írok néhány sort, hogy legalább azt elmondjam: meggyógyultunk. Múltkor sajnos csak betegségről tudtam beszámolni. No, nem mintha most teljesen egészséges lenne mindenki... De a család nagyja kivackolódott a bajokból és örül a tavasz érkezésének.
Cicukámmal még mindig nincs rendben a helyzet. Ahhoz képest, hogy télen először havonta, februártól meg kéthetente ismét a fülére húzódik valami, és az idő nagy részében antibiotikumokat kell szednie, most még valamennyire áldásos a helyzet. Bár nem tudjuk, mi miatt nem tud az immunrendszere annyira megerősödni, hogy végre leküzdje a betegségeket - amint egy pár napot eltölt az oviban, máris visszaesik. Most például kerülgeti a fülét a gyulladás, és drukkolunk neki, hogy ne legyen szükség láz vagy sűrű orrváladék miatt antibiotikumra. Egyelőre bizakodóak vagyunk, ám ez ismét oviból való kimaradást jelent... Nem baj, annál több időt lehetünk együtt. Az orvos tanácsára és irányításával most elkezdünk utána járni annak, mi lehet a jelenség hátterében. Kíváncsi vagyok, okosabbak leszünk-e utána.
Ami Huncutkát illeti, most már egyre jobban beszél, és egyre közlékenyebb. Mostanra már néha két tűz közé szoktam kerülni, Cicuka is, ő is egyszerre magyaráz nekem, és néha már nem is értem, melyik mit mond, mert olyan nehéz mindkettőjükre figyelni. Ilyenkor egyiküket türelemre szoktam inteni, hogy egyenként hallgassam meg, mit szeretnének. :D Olyan csacsogás szokta betölteni a lakást, hogy olyankor, amikor csak egyikük nincs itthon, már hiányérzetem van, mert sokkal több a csend. :D
És ez még csak a kezdet, mert úgy tűnik a legutolsó ultrahang vizsgálat alapján, hogy ismét lányka várható májusban. Asszem, ha megszületik, teljes lesz a három királylány programunk (itt természetesen utalok Kopp Mária neve által fémjelzett Három Királyfi, Három Királylány Mozgalomra...). Micsoda világ lesz itt! Nőuralom, és férfikényeztetés. :D
Ami az orvosokat illeti, nem tudok semmi jóról beszámolni. Amióta a rendelőintézetbe járok, csak azt tapasztalom, nekem kell mindenre odafigyelnem és kézben tartanom. Az orvoshoz, akihez most járok, legközelebbre a szülés időpontja előtti két héttel kaptam időpontot, mert nem voltam elég élelmes. Így most már egy harmadik orvost is meg kell keresnem, hogy intézzem soraimat. Komolyan mondom, jövő héten telefonon lefixálom a legfontosabb hetekre az időpontokat, mert már nagyon finisben vagyok, nem engedhetem meg magamnak a kényelmességet... Őszintén, elegem van az egész helyzetből. De ha már így alakult, hozzuk ki belőle a legjobbat. Végülis nemsokára túl vagyok rajta... :D

Megjegyzések

  1. Nagyon szépek a lányok! Remélem, hamarosan betegségmentes lesz a családotok. A harmadik kislányhoz pedig... Nos.. "Sok sikert, kegyelmet és boldogságot" kívánok, ha ez a helyénvaló jókívánság ilyenkor. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! A dicséretet és a jókívánságokat is! :D
      Örülök, amikor azt tapasztalom, nem csak én látom nagyon szépnek őket. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elöljáróban - Párkapcsolat, szerelem, társkeresés - keresztényként

Hivatás- és méltóságtudatos öltözködés, smink 1. - Keresztény lányok, nők és a világi divat

Intimitás a keresztény kapcsolatban 6. - Eszközök a tisztaság megőrzéséhez