Hálaadás - 20. és 21. nap (szombat, vasárnap)

Hálát adok:
a beteg gyerekekért.

Furcsa kijelentés, mi?
De tényleg, ti nem szerettetek gyerekkorotokban beteg lenni? Olyankor otthon maradhattatok, olvashattatok és tévézhettetek, amennyi belétek fért, anya pedig ágyba hozta a finomságokat ("Gyógyulj meg levest", finom citromos teát)... Gondold csak el, milyen klassz volt Cicukának most betegeskedni! Csütörtök éjjel vettem észre, hogy rosszat álmodik és ahogy megsimiztem a homlokát (ha megsimogatom mindig elmúlik a rossz álom :-) ), éreztem, hogy láza van. Megmértük, és csakugyan. No, jól betakargattuk és figyeltük egész éjjel. Mivel a láza sose ment fel 39 fokig, ezért én úgy gondoltam, a láz első napján hagyom a szervezetét természetes úton védekezni, azaz nem nyomom le mesterségesen a lázat, inkább figyelek, nem emelkedik-e a kritikus magasabb értékig. De nem emelkedett, sőt, Cicuka szépen megizzadt reggelre, mikorra a láza lement. Kiizzadta magából a betegséget. Csodás módon angyal szállhatta meg aznap, mert nagyon engedelmes volt és józan, nem ugrált, és sokat tartózkodott az ágyában, szépen lefoglalta magát játékkal és könyvvel, rajzfilmmel. Ennek köszönhető-e, nem tudom, de estére se ment fel a láza. Másnapra kicsit fújta az orrát, de jó volt a közérzete. Sok időt tölthettünk együtt, és mivel hamar jobban lett, ezért mindenféle ülős programot is csináltunk. Készült karácsonyfa dísz, mézeskalács, néztünk rajfilmeket közösen, segített töltött káposztába tölteléket osztani.
Ilyen sótészta karácsonyfa díszek születtek.
Írjatok megjegyzést, ha szeretnétek tudni, hogy készül.
Láttam rajta, élvezi a közösen eltöltött időt.
Szóval, most ő élhette át azt, amit én gyerekkoromban. A betegség = rossz közérzet (eleinte) = jó szórakozás és sok törődés = sok közös idő anyával. Most én voltam a túlsó felén, én voltam az anyuka. De nekem is nagyon jó volt, hogy együtt lehettünk. :-)
Ja, és amióta Cicuka manduláját kivették, azóta ez volt max. a második betegsége! Külön hálát kell ezért is adni!!!


Hálát adok:
a karácsonyi kézműveskedésért.

Nagyon élvezem a mostani karácsonyi készülődést. Tele vagyok ötletekkel, találok klassz inspirációt és alig akarom abbahagyni a díszkészítést. Megszállt a kreativitás. És mivel időben vagyok, és igyekszem abban is maradni ill. nem túlterhelni magam, erre a hétre 2 süti (Lajcsi szelet és Cantuccini) van és még folyamatosan a díszkészítés. Jövő héten a karácsonyi menü előre elkészíthető, hűthető-fagyasztható darabjai (töltött káposzta, göngyölt hús, pénteken ecetes krumplisaláta) és a takarítás van hátra, meg még egy süti (ami akár ki is maradhat). Meg no persze a díszítés, takarítás után.

Megmutassam, mi minden ötletet sikerült összeszednem idén belső és külső filléres, de mutatós dekorációnak? Hátha ti is szárnyra kaptok...

Talán már ti is láttatok ilyet (3D-s csillag/hópehely):
Kép és készítési leírás
a Tiffany-Andi kreatívon















Papírszalagból hajtogatott 3D-s csillagok (nagy gyerek kedvenc csak tálkában kitéve az asztalra is!):
Kép az Urban Eve-ről, "hogyan készül" videó itt.














Csillagfűzér bentre és kintre:
A kép Csillagos blogjáról származik.
















Origami hópehely (angolul van a magyarázat, de minden mozzanat jól látható):



Ez csak néhány, amit kiválogattam.

De még mutatnék nektek egy két dolgot a Tweety Atelier blogról. Sajnos az oldal koreaiul van, de ez nem jelenthet gondot, ha használod a Google Fordítót (főleg, ha Google Chrome-ban nyitod meg...). Ha tudsz angolul, akkor inkább arra fordítsd, mert az jobb (helyesebb)...

Origami képkeret hajtogatása - ajándékkiegészítő (ha képet adsz ajándékba)
Origami karácsonyfa mécses és/vagy 3D-s dísz - hangulat(világítás) a lakásba
Pauszvirággal díszített karácsonyi gyertya (ügyes kezűeknek) - ajándéknak sem utolsó
Origami masni - csomagdíszítő ötlet

Nézzetek körül, mert rengeteg csomagolási ötlet, csomagolás, és kézi készítésű papírdoboz van fenn! Személyes kedvencem a hanbokos táska. De még nem jutottam el a kipróbálásáig...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mércékről, szerelemről és szeretetről 2. - A szerelem természetrajza

Megismerkedni egy másik személyiséggel 2.

Önkielégítésről keresztény lányoknak 3. - Fegyvertár a küzdelemhez