Hálaadás - 1. nap (hétfő)

Hálát adok:
a tanítványaimért.

Talán fura, hogy elsőként nem a családomat említem, de úgyis sokszor fel fognak bukkanni szerintem ezekben a bejegyzésekben. És mivel pont tegnap tartottam hittant, ezért valahogy annyira adja magát, hogy az én hűséges és fantasztikus gyerekeimért hálát adjak.
Nincsenek sokan. Sajnos pont abban a korosztályban tanítok, ahol a gyerekek kezdenek kikopni. Mert sok a különóra, mert kevés a kitartás, mert az értékrendjükben (de néha még a szüleikében) sem szerepel egyenlő vagy fontosabb helyen. Igyekszem megtartani a rám bízottakat. És nagy szívfájdalom, amikor nem sikerül.
Azonban mégis vannak hűségesek, akik kitartóan jönnek és vannak, akik briliánsan okosak vagy szerényen visszahúzódók, mégis kitartanak. Isten áldja meg őket. Ők az én reménységeim, őértük teszem a dolgom még akkor is, amikor úgy érzem, sok kudarc ér.
Tegnap pedig külön öröm ért: egyik tanítványom kishúgaival és édesanyjukkal, egy hitoktatótársammal kiegészülve készülhettünk első ízben a Mikulás ünnepségre, december 4-e délutánra. Egy rövid kis dramatizációt adunk elő egyik Szent Miklós legendából. :)
Remélem, nagy örömet szerezhetünk vele a gyerekeknek.
Pont ezt a gabona szállító hajós legendát fogjuk előadni. :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elöljáróban - Párkapcsolat, szerelem, társkeresés - keresztényként

Hivatás- és méltóságtudatos öltözködés, smink 1. - Keresztény lányok, nők és a világi divat

Megismerkedni egy másik személyiséggel 2.