Kenyérfelfújt - most már igazából...

Az édes kenyér puding vagy kenyérfelfújt már régóta kísérleteim tárgya. És most, végre igazán sikerült elkapni, milyen is. Ott tévedtem idáig, hogy besűrített pudinggal öntöttem le az előkészített vajas kenyér/süti/kalács szeleteket. Most a pudingporhoz dupla annyi, azaz 1 liter tejet adtam, és csak épp felforrósítottam, nem vártam meg, hogy elkezdjen összeugrani pudinggá/sodóvá. Így öntöttem a kivajazott tálban heverő megvajazott, szikkadt kalácsszeletekre. Hagytam, állni, amíg előmelegítettem a sütőt, hogy a kalács magába szívja az édes tejet. Aztán a tetejét megszórtam némi porcukorral, hogy ropogósabb legyen. Így tettem a sütőbe. És valóban megemelkedett, mint egy felfújt. Mikor a teteje szép aranybarnára pirult, kivettem és hagytam kissé kihűlni. Az eredmény magáért beszél. Kissé a jó, ázott gubához hasonlít.
Úgyhogy, ha legközelebb nem akarod kidobni a szikkadt kenyeret vagy kalácsot, íme a remekbe szabott megoldás!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elöljáróban - Párkapcsolat, szerelem, társkeresés - keresztényként

Hivatás- és méltóságtudatos öltözködés, smink 1. - Keresztény lányok, nők és a világi divat

Megismerkedni egy másik személyiséggel 2.