Évfordulós vacsora

Ma - még van némi idő, hogy ezt kijelenthessem - 5 éve, hogy Bikficcel igent mondtunk egymásra. Ma 5 éve házasodtunk össze. Szép ez a szám. Sok is ez az 5 év, meg kevés is. Már van akkora közös történelmünk, mint házasságunk előtt, de még nincsen olyan sok év a hátunk mögött.

Ennyit az érzelgős közhelyekről, és most váltsunk.

Idén - mivel nagyon háttérbe szorultak a ilyen alkalmak - Bikfic asztalt foglalt az egyik Trófea Grill étterembe (hogy melyikbe azt úgysem mondom meg... :P). Most jártunk először ebben az étteremláncban, és kellemesnek bizonyult. A bélszín steakjük egyszerűen mesés! És kielégíthettem a sushik iránti vágyamat is, néhány lazacos-wasabis maki tekerccsel (bár nekem a nigiri marad a Nr.1!). És nehogy azt higgyétek, hogy csak ezeket kebeleztem be... Azért igyekeztem mértéktartóan dőzsölni, nehogy a gyomrom lássa kárát. De azért nem csak kétszer szedtem... :-) Az azonban egy kissé izé volt, amikor a vacsora végeztével egy nászindulót hallottunk, s a pincér nekünk hozta a kis kerek tortát, tűzijáték-szikra pattogás és megrendezett taps közepette. Mi nem szeretjük az ilyesmit, amikor nyálas módon a középpontba kerülünk... Jobb szeretem a négyszemközti meghitt pillanatokat, mint a reflektorfényt.
Ami azt illeti, sikerült kellemesen meglepnem a férjemet az alkalomra választott ruhámmal. A nagy, modern virágmintás kék-zöld-fehér selyemruhát egy angol minőségi turiban találtam, és rögtön beleszerettem. És érdemes volt megvennem! Bikficet teljesen lenyűgöztem. Hiába, elszokott a régi csillogástól. Elszürkültem otthon maradós édesanyaként. De ezen változtatunk! Kinek legyek csinos, ha nem neki?! ;-)
Vacsora közben leszögeztük a következőket:
1. nem bántuk meg - se a vacsorát, se a házasságot. :D
2. máskor is elmegyünk étterembe (ebbe is) enni.
3. az 5 év alatt 2 gyerek és 2 macska, meg egy tágas lakás, ahol most bérleti díj nélkül létezhetünk - ez jó teljesítmény.
Megvolt a boldog évfordulónk. És most újból következnek a szürke hétköznapok. De ezekbe mosollyal kezdek bele. Hajrá! Még 45 évet!

Megjegyzések

  1. Gratulálok az évfordulótokhoz!
    Mi augusztusban leszünk öt éves házasok. ;-)
    És jól értelmeztem, hogy 50 évre vagytok kalibrálva? :-D

    VálaszTörlés
  2. Hadd gratuláljak én is nektek, így előre is! Szerintem az 50 év egy nagyon szép szám. Kerek szám. A nagyszüleim megélhették az aranylakodalmukat. :D Ami minket illet, mivel Bikfic állandóan úgy gondol magára, hogy jó, ha 60 évet megél, utána minden egyes év ajándék - ha úgy lesz, ahogy ő gondolja, az 50 merész kitűzés. :D Hajrá!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök! Valóban 5 éve, hogy az alig kéthónapos Cilivel elmentünk a Bosnyák téri templomba a kórussal az esküvőtökre... Annak is szívből örülök, hogy sikerült a figyelmes férjednek meglepetést okozni az új ruháddal- egy férj ezt nem mindig veszi észre. Dícséret jár neki érte!! :))) Puszi:N.

    VálaszTörlés
  4. Hű de izgi!!!
    Mi is augusztusban leszünk 5 évesek!
    A házassági évfordulónkon kereszteltetjük a gyermeket :-D
    (De mi a férjemmel ismerjük egymást már 1998 óta...)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mércékről, szerelemről és szeretetről 2. - A szerelem természetrajza

Megismerkedni egy másik személyiséggel 2.

Önkielégítésről keresztény lányoknak 3. - Fegyvertár a küzdelemhez