Rólam

Saját fotó
Címszavakban... ...ami vagyok: feleség, négyszeres édesanya, macskatulajdonos, hitoktató, alkotó személyiség. ...amit szívesen csinálok: rajz, ének, zene, horgolás (soook-sok horgolás), főzés, tanítás... Akinek mindezért hálás vagyok: Isten

Keresés ebben a blogban

"Blogház" üzenetek

Kedves Olvasóm!

Hiánypótló bejegyzés triót indítottam útjára. Önkielégítés témakörében lányokat érintő módon. Remélem, tetszeni fog, és hogy sok nőtársunknak segítséget fog jelenteni.

Üdvözlettel:

Manka :-)

2011. április 26., kedd

Véres torokkal

Illusztráció innen.
Agyonhajszoltam magam a húsvét-váráskor. Éreztem a torkom, de nem vettem róla tudomást. 5 órákat aludtam, és Nagycsütörtöktől kezdve szinte pihenőt sem engedtem magamnak. Mégsem készült el még a fele sem annak, amit terveztem. Helyette most fáj a torkom, meg van dagadva a nyirokcsomó a nyakam jobb oldalán, és berekedtem. Mostanra már szinte nincs is hangom. Hát, van mit átértékelni.
Jövőre nem a sütemények és egyéb étkek sokaságán, a díszítésen lesz a hangsúly. Legfontosabb a rend lesz, és utána egy-két sütemény. A fonott kalácsról nem mondok le. Azt minden évben megsütöm, hátha sikerül. Idén meg is lehetett enni, annak ellenére, hogy néhol kissé jobban megpirult a kelleténél. Tavaly nem sült át rendesen. Igaz, tavaly nem ezzel a recepttel próbálkoztam. Egy jótanács: ha látjátok, hogy a kalács teteje túl hamar pirul, rögtön fedjük be, különben szénné ég, mire megsül. :-)
Tehát utólag is Boldog Húsvétot mindenkinek!
És drukkoljatok, hogy hamar meggyógyuljak. :-)

Krisztus feltámadt, Alleluja!

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Ma már valamivel jobb. A fejem nem hasogat, de a torkom nagyon szabdal... Holnapra talán már sokkal jobb lesz...

    VálaszTörlés
  2. Anyósom csinált idén egy csomó tökéletes kalácsot!!! Felteszem majd a blogomra a receptet még Húsvét nyolcadában! Ő tepsiben csinálta.
    Én nem szerencsétlenkedtem ennyit, hanem van egy kenyérsütöm, és oda egy kipróbált receptem. Azt is megosztom, mert annyira homogén és finom lett idén is!
    Gyógyulj meg hamar, és máskor légy okosabb.
    vilagikentmegmaradni.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!
    Ha felteszed, biztos átnézem én is a recepteket. :-)
    A bejegyzésből csak az maradt ki, hogy a lényeges hangsúly itt azon van, hogy mire mennyi időt szánok, és hogy leszokom az önmagam túlhajszolásáról. Nem egészséges, és sokkal nagyobb károkat okoz, mint azt hinném. Adok a maximalizmusomnak egy-két pofont. :D

    VálaszTörlés
  4. Remélem hétvégére teljesen meggyógyultál!
    Nem csak a recepteket tettem fel, hanem ma reggel a tegnap esti újabb "sütet" fotóit is.
    Szeretettel: Hedvig

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a kedvességed. Sajnos még nem gyógyultam meg. Sőt, lázam van. :-(
    A recepteket már meg is vizslattam. De a képeket még nem néztem meg. Majd most. :-)

    VálaszTörlés