Összevontam a szemöldököm, s utána blogjaim

Nos, mint észrevehetted, kedves Olvasóm, hirtelen megszaporodtak bejegyzéseim száma, s alant a blog alján a címkefelhő címszavai is. Ennek oka az, hogy töröltem a Kukucska a kulcslyukon át blogomat, ami az itteni receptajánlóból alakult át külön életű bloggá. Ám amint ezt tapasztaltam, magában igen kevéske volt, és jobban elvette az időmet a kelleténél, hogy "gasztroblogoskodjak". Bizony, hogy kiérdemeljem a gasztro, vagy legalább a pszeudogasztro jelzőt neki, elkezdtem minden érdekesebb ételt lefotózni, ami jelentősen megnövelte a felesleges elfoglaltságaim körét, más fontosabbak rovására. Aztán hirtelen eszembe jutott, hogy így teljesen felesleges csinálni, ez így csak magamutogatás, semmi egyéb. Csak ront mindenen és szétszórja a figyelmem, ami nálam majdnem mindig alapeset, így hát nincs szükség még erősítésre is. Ráadásul nem kívántam soha úgy blogolni, hogy az rovására menjen családi életünknek. Így újévi elhatározásomban a periférikus blogot töröltem.
Ám éreztem, hiányozni fog. Valahonnan... De honnan is? És akkor jöttem rá, hogy innen. Mert amióta receptjeim kiköltöztek külső perifériára, azóta ugyan nem terhelek vele senkit, aki esetleg nem ezért olvas, de a blog eredeti arculata, az, hogy az Isten valóban fazekak és serpenyők között is jár-kel, igen sokat csorbult. Így a még törlés folyamatában lévő blogról importáltam a bejegyzéseket, hogy ismét egy teljes egész, és ne hasadozott személyiséget mutasson ez a webnapló. Így kerek és egységes. Ahogy én is.
Ebben a lelkem végre megnyugodott.
Úgyhogy kedves Olvasóm, nyugodtan legyél válogatós, ha ahhoz van kedved. Olvasd el azt, ami tetszik!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mércékről, szerelemről és szeretetről 2. - A szerelem természetrajza

Megismerkedni egy másik személyiséggel 2.

Önkielégítésről keresztény lányoknak 3. - Fegyvertár a küzdelemhez