Karácsony felé a havas úton...

Eltűntem.
Persze volt ennek több oka is.
Egy: valaki, aki legfontosabb nekem az emberek között, meggyanúsított, feltűnési viszketegségből írok blogot - blogokat. Ezt vizsgálgattam egy ideig. Arra jutottam, ha ő azt kéri, töröljem blogjaimat, megteszem szó nélkül. A kezébe is adtam a döntést, de ő nem kérte vérüket. Csak azt, ne legyenek rovására családi életünknek. S ez tiszteletre méltó bölcsességre vall kedves uramtól. :-) Valóban igaza van-e, ezt kutattam hosszú napokon át, amikor volt időm ezen töprengeni. Valóban önzésből, egocentrizmusból írok-e? Arra kellett jutnom, hogy talán többségében a bejegyzéseimnek nyugodt lehet a lelkiismeretem. A blogot tanúságtételnek szántam. És többetek felől kaptam is erről pozitív visszajelzést. Aztán, ha úgy nézzük, hogy a mi tükrünk ugyanúgy a Szűzanya szeme, mint Nyírő József Isten igájában c. önéletírásában a kispapoké, jobb, ha valóban akkor írok, amikor akad rá időm, mint most.
Kettő: olyan sok minden történt velünk, hogy csak kapkodtam fejemet. A gyerekek egymással váltásban voltak betegek, egészségesek, s ismét betegek. Mára már én is benáthásodtam. Persze emögött a sok sütésben és karácsonyi készülődésben elrongyolódott szervezetem a hibás... Meg az, hogy még nem tudtam kipihenni a betegágyas szolgálatokat. Nem baj, most kicsik a kicsinyeim, most kell velük törődnöm, s ráérek még pihenni halálom után is, nem? ;-)
Három: történtek olyan események, melyeket itt nem oszthatok meg veletek, mégis emberi segítőerőmet, empátiámat, idegeimet igencsak megviselték.
Innen.
De van jó hírem is.
Ami azt illeti, új vállalkozásba kezdtem. Elkezdtem a Merj szeretni! kihívást. Angolul ugyan, de olvasom napról napra. Illetve igyekszem. Most volt benne pont egy pár napom, amíg időm se volt kinyitni, de nem feledkeztem meg róla.
Amióta törekszem férjemet tényleg szeretni, azóta kísértéseim is megnövekedtek. Így aztán tudom, jó úton haladok. Isten nem véletlenül adta kezembe ezt a könyvet.

No, ennyit dióhéjban. Mára.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mércékről, szerelemről és szeretetről 2. - A szerelem természetrajza

Megismerkedni egy másik személyiséggel 2.

Önkielégítésről keresztény lányoknak 3. - Fegyvertár a küzdelemhez