Felhívás a kedves Olvasóhoz!

Kedves Olvasóm!

Nem vagyok feltétlen híve a demokráciának a blogírásban, de mivel szerintem mint minden olvasmány-élményt közösen hoz létre az író, s aki olvassa, ezért szeretném kikérdezni a véleményeteket.
Ha van valami, amiről szívesen olvasnál itt a blogon, az én tollamból, és fejemből, az én életemből, akkor írj megjegyzést ehhez a bloghoz.
Ha teljesíthető a kérés, lehetőleg egy teljes blogbejegyzést szánok az illető témának.
Most már csak rajtad áll a dolog, kedves Olvasóm!

Kívánok Boldog Karácsonyt, ha addig nem írnék!
:-)
Eme blog szerény szerzője

Megjegyzések

  1. Kedves Zsófi! Engem érdekelne a szerelem-párkapcsolat-társkeresés és hasonló kérdéskör. Mire érdemes odafigyelni, mit tudnál tanácsolni. :)

    VálaszTörlés
  2. Húha!

    Ez egy teljes bejegyzés sorozatot érdemelne!
    Jó, erről mindenképpen fogok írni, mert van erről sok minden, amit érdemes tisztázni, látni, tudni.

    Köszönöm!
    Zsófi :-)

    VálaszTörlés
  3. Szia, Zsófi! Áldott Karácsony kívánok Nektek!

    Engem érdekelne, hogy a családi közös imákat hogyan vezetted be, és hogyan zajlanak Nálatok!

    Sok puszi: Pimpa

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mércékről, szerelemről és szeretetről 2. - A szerelem természetrajza

Megismerkedni egy másik személyiséggel 2.

Önkielégítésről keresztény lányoknak 3. - Fegyvertár a küzdelemhez