Tortilla espaniola - spanyol omlett reggelire, ebédre és vacsorára

Ez az étel valóban nagyon kiadós és kiváló  bármelyik napszakban. Mi ma reggelire ettük, egy kis paradicsommal körítve. Az eredeti leírást, ahonnan először készítettem, már nem találom. De találtam helyette egy másikat, íme.

Én bevallom, a recepttel ellentétben meg szoktam kissé pirítani a krumplit. Nekem úgy jobban ízlik. Hiába, én sem bírok mindig autentikus maradni...

Megjegyzések

  1. Finom lehet... Csak én szinte sosem maradok autentikus :) Mindig megvariálom az ételeket :))

    VálaszTörlés
  2. Néha én is, de vannak ételek, amiknél mindig "szentségtörésnek" érzem, ha nem maradok autentikus. Pl. egy autentikus bolognaira sose rakok ketchupot... a férjem viszont... brrrrrrrr :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mércékről, szerelemről és szeretetről 2. - A szerelem természetrajza

Elöljáróban - Párkapcsolat, szerelem, társkeresés - keresztényként

Hivatás- és méltóságtudatos öltözködés, smink 1. - Keresztény lányok, nők és a világi divat