Kreatív blogger díj avagy díjazzuk a díjazókat :-)

Reina Nicolasa tüntetett ki ezzel a díjjal:

Ezúton megköszönöm, és a jószándék kedvéért, amit irántam tanúsít, én is tovább adom.

Először is 7 személyes dolog rólam:

  1. Utálom (sic! sőt gyűlölöm) a láncleveleket és az ahhoz hasonló dolgokat. Épp ezért nagyon sokat gondolkodtam azon, mit kezdjek a díjjal (lévén formailag nem igazán különbözik azoktól). Mivel a dícséret és elismerés jól esik nekem is, másoknak is, ezért döntöttem úgy, beszállok a "láncolatba". Úgy tekintem ezt, mint játékot. És senkit nem kötelezek folytatására.
  2. Mai napig olvasok meséket. Nem csak meséket, de képregényeket is. Az egyik kedvencem most az Oishi Kankei (A Delicious Relationship) c. josei (fiatal felnőtt nőket megcélzó) manga. Természetesen főzés a fő téma...
  3. Nagyon szeretem alvás közben nézni a gyerekeimet. Olyankor kisímul az arcocskájuk, gyönyörűek! Persze pár percnél tovább sosem merem öket lesni, hiszen az alvás kiszolgáltatott állapot...
  4. A férjem néha viccből meg szokta kérdezni tőlem, ha éhezne a család, levágnám-e a macskáimat? A válaszom: NEM! És nem viccelek.
  5. Szeretem a Shakespeare drámákból készült filmeket. Főleg a Kenneth Branagh féle feldolgozásokat. A kedvenceim a Vízkereszt vagy amit akartok (1996-os, főbb szereplők: Ben Kingsley, Imogen Stubbs, Toby Stephens, Helena Bonham-Carter, Imelda Staunton, Richard E. Grant... és a többiek), illetve az Ahogy  tetszik (2006-os, főbb szereplők: Brian Blessed, Romola Garai, Bryce Dallas Howard, Kevin Kline, Alfred Molina... és a többiek).
  6. Ugyanennyire szeretem a BBC filmes regényfeldolgozásait, különös tekintettel Jane Austenra... :-)
  7. Nagyon szeretem a trüffelt. Annyira, hogy sose merek venni magamnak, különben mind egy szálig, egy ültő helyemben befalnám... (És most inkább fogynom kellene...)
Az én kitüntetett bloggereim:
A többszörösek, akiket mások is kitüntettek: ApulchraFiloteaReina Nicolasa.
Azok, akik még csak most jönnek:

  1. Kovács Gábor atya blogja, a Zsebpagoda. Határtalan a fantáziája és a humora, ami megszínesíti mindennapjait. Nekem a lőfegyvernek is alkalmazható konzervnyitó a kedvencem. :-) Őt nem értesítem ki, mivel nálam is kevésbé szívleli a láncleveleket és efféléket. Ha megnézi ezt a blogbejegyzést, majd értesül róla.
  2. Poggi blogja a Violet Empire of Dreamers c. saját honlapján. (Ha bele szeretnétek olvasni, katt a Blog feliratra.) Ő volt az első, akinek a blogját olvastam. És ekkor tetszett meg először ez a műfaj.
  3. Insalata mista - Cirko blogja. Igazi gyöngyszem. :-)
  4. Ezt a helyet több blognak is odaítélném, ami nem a kreativitása, hanem igazmondása miatt figyelemre méltó. De mivel nem bízom benne, hogy jó néven veszik a közszemlére tételt, vagy a láncoskodásban való részvételt, ezért névtelenül álljanak ők itt.
Gratulálok!

Aki közületek még nem kapott díjat, és van kedve hozzá, az ugyanígy:
  • írjon magáról 7 személyeset,
  • tegye ki a díjat,
  • nevezzen meg 7 bloggert, akit ő érdemesnek tart,
  • és értesítse róla a szerencsétlen szerencséseket. :-)
Díjváltozatok, amiket ki lehet tenni:


Megjegyzések

  1. Arra mindenképp jó ez a játék, hogy több embernek lehet vele kedveskedni és örömöt okozni. :)

    Köszönöm a megemlítést! Már várom a három részes sorozatot, bár "közelebbről" csak Mucha-t ismerem.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a megemlítést Zsófi, csak azért nem küldtem el neked, mert már kitüntettek.
    Jó a blogod, és a főzésről jut eszembe: nemrégiben a muffinoknak estem neki... egyik jobb recept mint a másik, de egész nap nem etethetem a fiamékat muffinnal, megúnnák és mind én kellene megegyem:)))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, még nem tudom, mihez kezdjek vele, de nagyon jól esett.

    Egyébként meg a http://blog.poggi.hu pontosan a oda vezet gombnyomogatás nélkül is :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mércékről, szerelemről és szeretetről 2. - A szerelem természetrajza

Megismerkedni egy másik személyiséggel 2.

Hivatás- és méltóságtudatos öltözködés, smink 1. - Keresztény lányok, nők és a világi divat